خانما قرص سرماخوردگی کوریزان میتونم بخورم

۴ پاسخ

منم شنیدم که دکتر به بیمارا میگفت استامینیوفن ساده بخور و دیفن هیدامین رو قرقره کن بریز بیرون نخور

نه نمیشه بخوری
منم سرما خوردم حالم خیلی بده کمی هم تب دارم

قرص سرماخوردگی نه. استامینوفن بخور. لوراتادین هم مجازه

شنیدم فق استامینیفون ۳۲۰ مجازه

سوال های مرتبط

مامان زهراجون مامان زهراجون هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ابولفضل مامان ابولفضل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان میکائیل,بنیامین مامان میکائیل,بنیامین ۳ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وپنجم بارداری