قرص سرماخوردگی بزرگسالان میتونم بخورم؟؟؟

۸ پاسخ

اره میشه

بله میتونی ساده بخوری

نه فقط استامینوفن ساده بخور

نه هیچ قرصی نباید بخوری خودتو گرم بگیر با سوپو دمنوش درمان کن

نه نمیشه

بله ساده باشه ایرادی نداره

بله ساده بخور کدئین نخور

فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ام بارداری
مامان ابولفضل مامان ابولفضل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان میکائیل,بنیامین مامان میکائیل,بنیامین ۳ ماهگی