سرما خوردگی بزرگسالان میتونم بخورم؟؟سرما خوردم.

۷ پاسخ

من دو روزه خیلی بدن درد و سردرد داشتم امروز دیگه مجبور شدم استامینوفن ۳۲۵ خوردم الان نسبتا بهترم یکم

نه استامینوفن ساده فقط میتونی بخوری

نه عزیزم
این شربتو میتونی بخوری

تصویر

شاید تلقین میکنی استراحت کن آب جوش بخور تغذیه رعایت کن خوب میشی

استامینوفن ساده ۵۰۰ بخور

نه عزیزم برو پیش دکتر قرص مناسب خودش میده

نه.

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل مامان ابولفضل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان زهراجون مامان زهراجون هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شنگول و منگول مامان شنگول و منگول هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی