نه خطرناک
منم سرماخورده بودم یکی دو هفته پیش دکتر بهم قرص سرماخوردگی کوریزان داد
من سرما خورده بودم دکتر کوریزان داد گفت بخور
استامینوفن ساده..دیفن هدرامین فقط من رفتم دکتر داد بخور اکالیپتوس بکن..
خیرررر
قرص استامینوفن ساده بخور برای بدن دردت
اگه آبریزش بینی داری میتونی سیتریزین بخوری
naaa.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.