سلام بچه ها سرما خوردم میشه قرص سرما خوردگی خورد

۷ پاسخ

اینجا دکتر نیست کسی
برو دکتر ببین چی میگه

یه ذره نشاسته گل را بریز داخل لیوان یا استکان یه مقدار کم آب یخ بریز داخلش ؛ بعدش هم بزن تا نشاسته همش از حالت خشکی در بیاد ؛ بعد سماور یا کتری را شیرش را یه کوچولو باز کن در حد چکه چکه آب جوش بریز داخلش و در حین اضافه کردن آب جوش با قاشق همش بزن ؛ بزار حدودا استکان یا لیوان تقریبا پر بشه ؛ این جوری یه حالت ژله مانند به خودش می گیره در حد یه ذره عسل بهش اضافه کن اگه خواستی یه ذره پودر کاکائو هم می تونی بهش اضافه کنی برای طعم بهترش ؛ و بخور برای گلو درد عالیه .

مجاز نیست در بارداری
با نشاسته ؛ اب جوش عسل ؛ ترکیب سیب رنده شده و عسل ؛ خوردن دمنوش به ؛ خوردن آب پرتقال ؛ بخور آب گرم ؛ اینا سعی کن اوکی کنی خودت را 🥲

نه نخور
استامینوفن ساده فقط

با دستور پزشک

نه نمیتونی فقط استامینوفن ساده با تونستی از دارو خونه شربت سیمپو پرگنا بگیر مختص سرما خوردگی در دوران بارداریه

نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل مامان ابولفضل هفته سی‌وچهارم بارداری