۲ پاسخ

مگه مشکلی ایجاد میکنه؟من از اول بارداری بخاطر تهوع یک ریز میخوردم ینی روزی دوتا چایی زنجبیل.الانم یکم سرماخوردم تو چایی میریزم روزی ۲ تا چایی میخوزم.دکترم گف مشکلی نداره که از همون اول واس تهوع گفتم میخورم

نه قشنگم به شدت طبعش گرمه نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ ماهگی
مامان ماهان و ماهلین مامان ماهان و ماهلین ۶ ماهگی
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکو مامان نیکو هفته سی‌وششم بارداری