خانما سرما خوردم دمنوش به سیب خوبه؟!
بارداری

۴ پاسخ

عنابم خوبه

سیب و به خوبه

به و سیب تنها آره خوبه منم میخورم .

ولی بعضی دمنوشای میوه توش بهار نارنج و به لیمو داره اونو نمیدونم

دمنوش خوب نیست اصلا
خود سیبو به و تازه بپز همراه با ابش بخور خیلی بهتره

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان متین
ماهان مامان متین ماهان ۹ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وچهارم بارداری