بله.
عالیه من ب جای چایی میخورم
منم گاهی میخورم مبگن برا زیبای جنین خوبه.ولی زیاد نحور چون گذمیه.
هفته ای یکی دوبار بخور
سلام خانومامیشه کمکم کنیدخیلی نگران شدم من این سونورو27هفته و2روزانجام دادم چراهفته هارواسنجوری زده FLچراکمه نگرانم میشه جواب بدین مرسی
من که میخورم ازاول بارداریم خوردم تاالان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.