خانما من سرما خوردم چی خوبه بخورم

۴ پاسخ

منم سرما خوردم دکتر برام شربت pregnacold نوشته برای سرماخوردگی تو بارداریه

وای منم سرماخورده بودم ابریزش بینی و چشم داشتم داغوندشدم
دکترم گفت روزی یدونه ویتامین cجوشان بخور با قرقره دیفن
خودمم مایعات زیاد خوردم بخاطرهمون انقد زود خوب شدم فقط الان دو تاسوراخ دماغم کیپه یسره🥲

تخم به
دمنوش به
اب پرتغال
لیمو شیرین
عسل آبلیمو
سوپ

دمنوش به و سبب و عناب دم کن بخور

سرم بخر قرقره کن
دمنوش آویشن هم دم کن ولرم شد نخور
قرقره کن

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ریحون مامان ریحون هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادین و ماهلین مامان رادین و ماهلین ۷ ماهگی
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری