سرما خوردم زنجبیل خوبه یا بده

۲ پاسخ

تو ماه های آخر شنیدم نباید گرمی خورد ولی در کل زنجبیل خوبه.

خوبهه

سوال های مرتبط

مامان ماهان و ماهلین مامان ماهان و ماهلین ۶ ماهگی
مامان دریا و دلنیا مامان دریا و دلنیا ۶ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد