بچه ها سرما خوردم زنجبیل خوبه بخورم؟؟

۳ پاسخ

نه اصلا خوب نیس بو داره بد تر میشی فقط شلغم بخور مدام بخور

آبلیمو و عسل بریز تو آب جوش بخور

اصلا تو سرما خوردگی زنجبیل خوب نیست بدتر میشی

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ ماهگی
مامان دریا و دلنیا مامان دریا و دلنیا ۶ ماهگی
مامان رضا معصومه مامان رضا معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان رایان مامان مامان رایان ۷ ماهگی