خانوما تو این هفته تیر کشیدن واژن طبیعیه؟

۶ پاسخ

اره عزیزم
کم کم بیشتر هم میشه

وای منم یوقتایی دارم

بله هفتت بالاتر بره کشاله های رونت پاهات زیر دلتم تیر میکشه دیگ‌ نمیتونی تکون بخوری

من خیلی تیر کشیدن واژن دارم شیاف میذارم بهتر میشه طببعی هست یا نه نمی دونم

اره منم خییلی اینجور میشم

ما درد منم دارم

سوال های مرتبط

مامان کودک مامان کودک هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهديار♥️ مامان مهديار♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ميلان و رز مامان ميلان و رز ۳ ماهگی