خانوما تیر کشیدن واژن تو هفته ی من طبیعیه؟

۶ پاسخ

اره انگدر درد ناکه یحویی

منم دقیقا از دو شب پیش همینطوری شدم یهو دهانه رحمم تیر میکشه

منکه از هفته ی 20 دارم تا الان

اره اره

آره من ازهفته شماداشتم تاالان

بله بچه سنگین میشه دیگه اواخر نمیتونی قشنگ پهلو به پهلو تو خواب بچرخی همش بیدار میشی از درد

سوال های مرتبط

مامان مهديار♥️ مامان مهديار♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌ام بارداری
مامان 😍جوجه کوچولو😍 مامان 😍جوجه کوچولو😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان آروین💙 مامان آروین💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری