خانما تیر کشیدن واژن طبیعیه ت هفته من؟؟؟؟

۳ پاسخ

من که امروز منو کشت فقط میگی که شکسته واژنم.. جفتمم پایینه

هم طبیعی هم بیشتر میشه نگران نباش سعی کن استراحت کنی
زیر شکمتو نگه دار موقع راه رفتن فشار کمتر بشه

اره طبیعیه مال من از ۲۸ هفته شروع شد ولی الان دیگه بعضی موقع ها درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان 🩷حسنا سادات🩷 مامان 🩷حسنا سادات🩷 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 😍جوجه کوچولو😍 مامان 😍جوجه کوچولو😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهديار♥️ مامان مهديار♥️ روزهای ابتدایی تولد