قوت قلب آوردم براتون

تصویر
۵ پاسخ

بیشتر خنده داره برامون

کاااااش اتش بس بدنننن کااااش

کاش آتش بس میشد.

اتش بس😐بزنن بعد ماهیچ کاری نکنیم😕😥تنقد بی عرضه اییم مگه

یعنی چی

سوال های مرتبط

مامان 👑فسقلی هام👑 مامان 👑فسقلی هام👑 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان پناه مامان ارسلان پناه ۱ سالگی