بچها درد زیر شکم مهمه؟ یا طبیعیه

۶ پاسخ

بستگی داره درد زیر شکمت چطوری باشه
اگه پشت سرهم درد داشتی باید حتما به دکتر مراجعه کنی یا اگه میگیره و ول میکنه بازم اطلاع بدی به دکتر بد نیست
اگه خیلی کم بود در حد یک یا دو بار بود بعد کاملا دردت تموم شد اشکال نداره طبیعیه گلم

نه طبیعی من امروز دارم چون خیلی کار کردم

من از اولش که حتی نمیدونستم باردار هستم زیر دلم درد داشت تا الان همچنان درد میگیره گاهی
شایدم هم چون شکمت داره جا باز میکنه هست

منم زیر شکمم درد میگیره

من هم گاهی اوقات خیلی زیاد دارم
انشاءالله که چیزی نیست

من هفته ۱۹ درد واژن و زیر شکم داشتم خیلی شدیددد

سوال های مرتبط

مامان پسری مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عسل برکه مامان عسل برکه هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان رادمان مامان مامان رادمان ۴ ماهگی
مامان نیلسا مامان نیلسا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۳ ماهگی
مامان تابان مامان تابان ۳ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهفتم بارداری