سلام کسی بوده آنزیم های کبدی بچش بالا باشه

۹ پاسخ

واسه بچه ها يه چيز عاديه

سلام مامانا من این قسمت چت رو سرچ کردم آنزیم های کبدی دخترم ۴۳ هست نرمالش ۳۴ هست دکترا چی گفتن بهتون واسه شما که چن ماه قبل بود بیزحمت جوتب بدین خیلی نگرانم

عزیزم دکتر بردین؟ چی گفت؟

سلام عزیزم مال پسرمنمAST۷۴ و ALT۴۱ خیلی نگرانم دکتر پسرتون چی گفت بهتون

برای دخترمن ۶۴بود دکترش گفت نرماله

فک کنم طبیعیی تو این سن

چنده؟

من😭😭

از طریق همون آزمایش خون مشخص میشه ؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا جان دلم مامان محمدرضا جان دلم ۳ سالگی