واسه بچه ها يه چيز عاديه
سلام مامانا من این قسمت چت رو سرچ کردم آنزیم های کبدی دخترم ۴۳ هست نرمالش ۳۴ هست دکترا چی گفتن بهتون واسه شما که چن ماه قبل بود بیزحمت جوتب بدین خیلی نگرانم
عزیزم دکتر بردین؟ چی گفت؟
سلام عزیزم مال پسرمنمAST۷۴ و ALT۴۱ خیلی نگرانم دکتر پسرتون چی گفت بهتون
برای دخترمن ۶۴بود دکترش گفت نرماله
فک کنم طبیعیی تو این سن
چنده؟
من😭😭
از طریق همون آزمایش خون مشخص میشه ؟؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.