خانمها به بچه ۱۳روزه پستونک بدم اشکال داره؟؟

۵ پاسخ

سلام مامانا پشت سر بچم یکم قرمزه مشکل از چیه کوچولوهای شمام اینجورین

اره بده چ اشکالی داره

نه اتفاقا برا دل درد هم خوبه

ن عزیزم میتونی بدی هرچی ديرتر پستونک بدی سخت ترمیگیره

نه عزیزم مشکلی نداره اگه میگیره بده من ک هنوز دخترم پستونک نگرفته

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۱۴ ماهگی
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان نوشیکا 🦌👼🏻 مامان نوشیکا 🦌👼🏻 ۲ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی