منم برا دوقلوهام گرفتم برا میوه خوردنشون عالیه
اره خیلی چیز باحال وخوبیه
بله بله خیلی خوبه
آره حتما بخر موقع دندون درآوردن خیلی به درد میخوره
اره مخصوصا وقتی داره دندون درمیاره میوه یخ زده میذاری توش باهاش بازی میکنه با لثه
اره راحت میتونه بچه میوه بخوره
نه والا برا من که نداشت نه این نه اون سرلاک خوری فقط چسی خواهر جان
من گرفتم
برای من اصلا کاربرد نداشت
همش آبِ میوه ازش میچکه کثیف کاری میشه
خود میوه رو میدادم دست بچه
من خریدم اره خوبه بامزه😍😍😂😂😂
خانما من ازمایشم میفرستیم لطفاً جوابش و نگاه کنید ممنون
من از این گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.