خانمایی تهران در چه حالین؟واقعا ميترسم

۱۱ پاسخ

مامان نبودن چقدر راحت بوداااااا

بیدارم 😭😭

خدالعنت کنه خاعنای داخل و همش از داخل داریم میخوریم،

نمی‌دونین ب جز پالایشگاه شهران کجارو زده

الان نارمکو زدن ک،منطقه مسکونی😭خیر نبینن

وایییی زدننننن من مردمممم چیکار کنیم😭😭😭😭

آره قطع

یکم آروم شد دیگ صدا نمیاد ب نظرم

شماهم واتساپتون قطعه؟

کجای تهرانی؟

منم خوابم نمیبره میترسم

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱۵ ماهگی
مامان Aydin👼🏻🩵 مامان Aydin👼🏻🩵 ۱ سالگی
مامان 🎀مهدیس خانوم🎀 مامان 🎀مهدیس خانوم🎀 ۱ سالگی
مامان ❤😇جوجه‌رنگی🐣 مامان ❤😇جوجه‌رنگی🐣 ۱ سالگی