هنوز از پوشک نگرفتمش 🫡🫠

۱۳ پاسخ

بذار وقتی آمادگی داشت بگیر بچه اذیت نشه ...حالا ما زود گرفتیم مدال دادن ؟؟؟!!!

منم نگرفتم هنوز

من هفته پیش گرفتم همسن دختر تو خیلی راحت بود

منم چندروزه گرفتم
کم کم شروع کن

عزیزم اگه جیشش رو میگه بگیر هم واسه بچه خوبه وهم خودت راحت میشی اونم با این گرونی پوشک

چرا بگیر دیگه

اشکال نداره صبر کن آمادگی داشته باشه خودش

اگه خودش شروع کنه مامیش بکنه بگه نمیخوامش یعنی وقتشه بگیریش

منم نگرفتم البته هفته ۳۹ هستم انشالله ۱ ماه دیگه میگیرم اگه خدا کمک کنه

من خییییلی استرس داشتم ولی دلو زدم ب دریا....
الان ۱۵ روزه گرفتم... واقعا فک نمیکردم اینقد راحت باشه. فقط چندروز اول خیلی باید صبور باشی... چون تو سنی هستن ک کاملا متوجه میشن و درک میکنن.

منم موفق نشدم عصر میرم براش توالت بگیرم ببینم موفق میشم یا نه

منم نگرفتم

منم دوقلو دارم و هنوز نتونستم بگیرم باور میکنی الان چندباره بخاطرش گریه میکنم انقد ک بقیه بهم فشار میارن یجوری ک انگار مقصر منم ک بچه هام هنوز پوشک پاشونه نمیدونم دیگ چجوری بگیرم هرباری ک منو میبینن میگن وااای هنوز اینا پوشک پاشونه

سوال های مرتبط

مامان محیا جونم💫 مامان محیا جونم💫 ۳ سالگی
من قبل اینکه دخترمو از پوشک بگیرم بارها از اطرافیانم شنیده بودم که میگفتن دیر شده و فلان و بهمان
.
دقیق یادمه که مادرشوهرم میگفت فلانی(یه نفر از اقوامه که بچش ۹ماه از دخترم کوچیکتره) رو دیدم بیرون بهم گفت که بچشو از پوشک میگیره دیگه، تو هم بگیر،دختره فلان میشه بهمان میشه ضرر داره زیادیش براش

آقا از اون حرفش نزدیکه یک ساله که میگذره
اون شخص مذکور رو که عیددیدنی اومدن خونمون دیدم که میگفت پوشک چندین بسته خریده بودن و نزدیکه تموم بشه ولی هنوز از پوشک نگرفته،شوهرشم بهش گفت که دیگه باید شروع کنی بزرگ شده آخه..
.
یه بار هم رفته بودیم طبیعت اونجا باز همون فردمذکور گفت که هنوز از شیر هم نگرفتمش ، از حرفاش معلوم بود که پوشک میکنه هنوز
.

من که گرفتم از پوشک ولی چی شد؟؟؟ هی اونو واسم یادآوری میکرد که فلانی بچش از بچه تو کوچیکتره و داره از پوشک میگیره و این حرفا
هيچوقت یادم نمیره این حرفاش
.
همش به ذهنم میاد که اون فردمذکور رو یه یادآوری کنم براش