۱۷ پاسخ

مننننن

من🤦🏻‍♀️

بنده خیلی میترسم بگیرمش ولی ایشالا بعد عید میگیرم

من دوسال ۹ ماهش هچ نگو اعصابم خورد اصلا همکاری نمکینه

من من
نمیدونم چیکارکنم ازکجاباید شروع کنم
مگ نمیگن وقتی شب تاصبح خشک موندیعنی آمادس؟آریا دم صبح جیش میکنه

من دوسال دو ماه بود

سلام من که‌یک سال و نیم که بچمو از پوشک گرفتم ☺️

من من

من من من

من امروز شروع کردم کمرم داره نصف میشه

راحت تر از چیزیه ک فکرشو کنید شروع کن

من من من😭😭😭😭

من اصلا اقدام نکردم.منتظرم خودش اقدام کنه 🤣

من من راحت شدم

من یکسال ۵ ماه از پوشک گرفتم خییلی راحت ایقد سخت نگیرین

منتظرم پوشک هاش تموم بشه بگیرم ماه دیگه میشه

اگه آماده نیس یه ماه دیگه بگیر

سوال های مرتبط

مامان مارال مامان مارال ۳ سالگی
مامان ثنا و سبحان مامان ثنا و سبحان ۳ سالگی
مامان علی مامان علی ۳ سالگی