نهار برا دخترم چی بذارم مغزم هنگه

۴ پاسخ

لایک کن

عدس پلو كن توش يه تيكه مرغم بنداز،يا شويد پلو

من سیب زمینی ابپز میکنم...میکوبم با کره اب شده قاطی میکنم...

من عدسی گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان تربچه و پیازچه مامان تربچه و پیازچه ۱۶ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۶ ماهگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان لیانا🧿👶🏻 مامان لیانا🧿👶🏻 ۱ سالگی
مامان شایان مامان شایان ۱۷ ماهگی