۸ پاسخ

بیشتر به خاطر دیابت بارداری که دارین میگن زودتر زایمان کنید...

اگه دیابت دارین ممکنه زودتر از حد نرمالش بردارم

من ۳۴هفته و ۵روز ۲۸۰۰ بود دکترگفت سرموقعش ۳۸هفته و ۲روز زایمانته

۲۶۰۰ ک خوبه زیاد بالا نیست عزیزم .دوست من نزدیکای ۳ کیلو بود تو هفته شما ولی هربار میفرستادنش سونو و اول ۳۸ برداشتن بچشو
طبیعی ک با امپول فشاره ..سزارین هم هروقت دکترت شیفت باشه برش میدارن ولی قبلش امپول ریه میزنن براش

اگه زیاد باشه معمولا سزارین میکنن بستگی ب شرایط مامان و بچه داره

اره من شنیدم اینجوری بوده

اره من همینجا دیدم چند نفر

سلام عزیزم
وزن نی نی چنده؟

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وهشتم بارداری