سلام گل خواهرامن کی میتونم برم انومالی

۷ پاسخ

۱۸هفته

فقط ازنی نیم میترسم چون بعداز ۸سال خدابهم داده 🙏🏻

۱۸ هفته و ۳ روز برو

۱۸تا۲۰هفته

۱۸هفته برو بهتره

اخه من دکتربهم گفت آخرماه انجام بده برادوم هم نوبت زده ک ببرم پیشش

از ۱۸هفته

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان تو دلیم🤰🩷 مامان تو دلیم🤰🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان هیرمان و حسنا مامان هیرمان و حسنا روزهای ابتدایی تولد