۷ پاسخ

سایز صفر برای بچه های نارس معمولا ، سایز یک بگیر یه بسته مولفیکس یا مای بی بی اگ دیدی و حس کردی بزرگه برا بچت برو سایز صفر بگیر و سایز یک رو بزار چند وقت بعد اندازش میشه

برا ست بیمارستانی چه سایزی بگیرم ب نظرتون

لباساش سایز صفر هستش همه

سایز ۱ بگیر
سایز صفر برای بچه های زیر۲ کیلو هست.

مای بی بی سایز ۱

چه مارکی بگیرم؟

سایز صفر خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیلا🥰 مامان نیلا🥰 ۱۱ ماهگی
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی🩷پسملی🩵 مامان دخملی🩷پسملی🩵 ۳ ماهگی