مای بی بی هانیز خیلی خوبن هر دو راضی بودم
من برای پسرم همش کانفی میگرفتم عالیه ولی الان قیمتش خیلی بالا رفته کمتر هم شده
حالا که از چندنفر پرسیدم بین مولفیکس و مای بی بی از مای بی بی راضی تر بودن
منم چند بسته مای بی بی گرفتم سایز ۱ چون فروشنده گفت برای۳ تا۵کیلو خوبه
من مولفیکس گرفتم
من مای بیبی گرفتم سایز صفر و یک فعلا خریدم صفر یدونه خریدم چنتا هم یک خریدم
ببین مولفیکس خوبه ولی سایز صفر نداره،پمپرز عالیه فقط یکم قیمتش بالاس سایر صفرشو بگیر براش بعدش مولفیکس بگیر
من از اول تا اخر مارک مای بی بی استفاده کردم برای دخترم
برای پسرمم مای بی بی میگیرم
سایز صفر واسه دخترم کوچیک بود یک میبستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.