۱۳ پاسخ

بنظرم ی سایز ۱ مای بیبی بگیر دیگه هیچی نگیر
ببین نینیت حساسیت داره یا ن اگ نداره همون موقع مابقی سایزا و هر چند تا حواستی بگیر
اگه داشت هم ک مارکشو عوض کن

بنظرم جلو جلو نخر

مای بیبی ک اصلا، چون چسبش شل هستش و بعضی وقتا حساسیت میده
پوشک یا مولفیکس بگیر یا هانیز
یه بسته سایز 0 یه بسته سایز 1 بخر عل الحساب

مای بی بی مدل مهربان با پوستو بخر کمترین میزان حساسیت با پوست نی نی رو داره مولفیکسم خوبه

من یه بسته مای بیبی گرفتم صفر یه بسته هم مولفیکس یک

مولفیکس و مای بی بی هر دوتاش عالین،من سر بچه اولم همش مولفیکس بود،سر دومی مای بیبی،برا این یکی هم مای بیبی میگیرم

سایز یک ی بسته بگیرین امتحانی ببینین حساسیت نداشته باشه بچه

من مای بیبی ۱ بسته سایز صفر گرفتم یه بسته سایز ۱

من مای بیبی سایز یک گرفتم نمیگیرم دیگه تا ببینم بهش میسازه یا نه

من مای بی بی سایز ۱ گرفتم

مای بیبی

من‌سر بچه‌اولم‌هکش مولفیکس استفاده کردم و راضی بودم
این سری هم‌همینو می خرم

من مولفیکس خریدم سایز ۱

من مولفیکس گرفتم

سوال های مرتبط

مامان ثمره ی عشق♥️ مامان ثمره ی عشق♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری