دو تا بسته سایز ۰ و دو تا بسته سایز ۱ مارک مای بی بی فعلا گرفتم
خیلی زود نیست از الان؟
من صفر نخریدم ی بسته یک گرفتم
مای بیبی من راضی بودم از اول تا اخر.یه بسته صفر بخر یه بسته یک.واسه اوایل صفر خیلی جمو جور و خوبه اگه دیدی اوکیه بازم بگیر اگه نه ک یک استفاده کن
من سایز یک هانیز فعلا ۲ تا گرفتم
من از کسایی ک بچه کوچیک دارن پرسیدم اکثرا گفتی مارک مای بیبی با بیشتر پوست ها سازگارتره
من ی بسته مولفیکس یک خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.