خانم ها مای بیبی چه مارکی و چه سایزی بخریم ؟

۷ پاسخ

دو تا بسته سایز ۰ و دو تا بسته سایز ۱ مارک مای بی بی فعلا گرفتم

خیلی زود نیست از الان؟

من صفر نخریدم ی بسته یک گرفتم

مای بیبی من راضی بودم از اول تا اخر.یه بسته صفر بخر یه بسته یک.واسه اوایل صفر خیلی جمو جور و خوبه اگه دیدی اوکیه بازم بگیر اگه نه ک یک استفاده کن

من سایز یک هانیز فعلا ۲ تا گرفتم

من از کسایی ک بچه کوچیک دارن پرسیدم اکثرا گفتی مارک مای بیبی با بیشتر پوست ها سازگارتره

من ی بسته مولفیکس یک خریدم

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا🤎🦫 مامان هدیه خدا🤎🦫 ۲ ماهگی
مامان اهورا🤍🧸✨️ مامان اهورا🤍🧸✨️ روزهای ابتدایی تولد