خانما واژنم خیلی درد میکنه طبیعیه ؟

۳ پاسخ

منم داشتم اوایل
الانم گاهی وقتا دارم
اگ خیلی درد میکنه بری دکتر شیاف اینا میده خوب میشی
من رفتم چون خیلی درد میکرد.

آره گلم طبیعی

اگر دردش قابل تحمله اره نیس برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان پرنس و پرنسس👼 مامان پرنس و پرنسس👼 ۸ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان هفته یازدهم بارداری
مامان جوجه طلایی🐥 مامان جوجه طلایی🐥 ۳ ماهگی
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری