خانوما من واژنم درد میکنه طبیعیه؟؟؟

۳ پاسخ

من تواقدامم ۱۴ سیکل به بعدواژنم خیلی دردمیکنه اولین باراینجورشدم

منم درد دارم دکتر گف شیافت بزارم

همه چی طبیعیه بجز خونریزی

سوال های مرتبط

مامان نینی👧🏻🩷 مامان نینی👧🏻🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان هفته یازدهم بارداری
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان Danil💙Dara مامان Danil💙Dara هفته بیست‌ودوم بارداری