بچها ببخشید من خود واژنم درد میکنه نمیدونم چرا طبیعیه؟؟

۷ پاسخ

منم اونجوری میشم بخاطر بزرگ شدن رحم وجنینه میگن

وای منم هم واونم درد میکنه هم پهلوی راستم

منم همینطورم واژنم بهو تیر میکشه انگار برق وصل کردن بهم

گاهی مال عفونت ادراری من اینجور بکوم

منم همینطورم

منم درد میکنه البته درازکشیدم خوبه اما از جام بلند میشم یا شلوار میپوشم یا موقع خواب پهلو به پهلو میشم درد میگیره

دکتربمن گفت طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان فندوق🩵🩵🩵 مامان فندوق🩵🩵🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان Danil💙Dara مامان Danil💙Dara هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه طلایی🐥 مامان جوجه طلایی🐥 ۳ ماهگی
مامان پرنس و پرنسس👼 مامان پرنس و پرنسس👼 ۸ ماهگی
مامان نینی👧🏻🩷 مامان نینی👧🏻🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد