۱۷ پاسخ

نگران نباش چیزی نیس اگه سونو خوبه آزمایش بعضی وقتا میشه اینجوری یا سلفری میری که انشاالله جوابش سالم میاد یا اینکه تا غربالگری دوم صبر کن اون خوب بیاد خیالت راحت میشه

عزیزم انشالله چیزی نیست نگران نباش ،، داخل سونو بهت چیزی نگفتن؟

عزیزم متاسفانه سندرم داون مثبت هست

اون کادر سمت چپ هست
عدد داره عددای mom باید نهایت تا یک و بیست باشه

به دکترت نشون بده حتما

سلام عزیزم

تفسیرش میتونی خودت بخونی

تصویر

به احتمال زیاد ببری دکتر برات آزمایش سلفری مینویسه

احتمالش یک به صد و دهه

ریسک زده برات گلم سلفری بدی باید

دوتا بچه داری؟؟سومین حاملگیته؟؟

ای خداااا ازکجا متوجه شدید

نگران نباش میفرستن سلفری اکثرا سلفری ها جوابش خوب هستش

ان تیت خوبه وای ریسک داری باید سلفری بدی

خطر سندروم دان بالاست🥺

واقعاااااا ازکجا فهمیدی؟؟

عزیزم‌ متاسفانه سندروم داون رو برات ریسک زده

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان گوگولی طلا مامان گوگولی طلا هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان قندو عسل مامان قندو عسل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۴ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی