خانوما ضربان قلب ۱۰۵ بالاس یا نرماله؟

۶ پاسخ

عیب نداره برا منم ۱۱۰بود طبیغیه بخاطر بارداری و......

برا منم 100به بالاعه
تا 120
هعی میچرخه

گفت از فردا نبضت بگیر تو یه دیقه زیر ۱۰۰تا باید باشه

خودت نرمال 60/100
جنین 110/160

باید زیر ۱۰۰باشه من الان از مطب دکترم میام ۱۱۱بود

خودت یا جنینت ؟

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان فندق 💝💖💝 مامان فندق 💝💖💝 ۳ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان رایان 🩵💓 مامان رایان 🩵💓 ۳ ماهگی