سلام من بتای ۳۵ روز ۲۰۰ خوبه

۴ پاسخ

اگر ۳۵روز تاخیری .نه کمه

۳۵روزتاخیری؟

فککنم ۳۵ سیکل منظورشه

تیتر بتا دادی ؟
تیتر دقیق تر از لحاظ عددی میگه
۳۵ روز تاخیر داشتی در پریودی؟

سوال های مرتبط

مامان نیلا و نیلماه مامان نیلا و نیلماه ۱ ماهگی
مامان مهوا🥰🎀👶🏻 مامان مهوا🥰🎀👶🏻 ۶ ماهگی
مامان دلناز مامان دلناز هفته سی‌ونهم بارداری
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مائده و مهنا مامان مائده و مهنا ۷ ماهگی
مامان نینی💙🩵 مامان نینی💙🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان Arkan مامان Arkan هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان 🐣بردیا=❤️M💍S مامان 🐣بردیا=❤️M💍S ۱ ماهگی
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌ام بارداری