۱۱ پاسخ

منم همینم خواهر تازه استرسم گرفتم از!شرایط بدترم شدم

من دارم جون میدم از تهوع انگار گاوی خوردم ازبی میلی😪

منم تا الان حالت تهوع دارم 😑

واقعا خیلی سخته نمیتونی آدامس بخوری خیلی خوبه واسه آب دهن
یا کشک یه چیزی بزار تو دهنت اینجوری کمتر اذیت میشی

میگذره نگران نباش سعی کن همیشه کنارت یکم نون خشک شده داشته باشس باعث میشه حالت بهتر بشه

واااای منم همینجوریم🥴

صبح ناشتا نون کاک بخورین
یا ساقه طلایی
یا کشک خشک دهنت بذار

دوتاش

من تا ۲۸ هفته اینجور بودم

من تازه توی ۵ ماه بهتر شدم🐤🐤🐤

من فقط آب دهن دارم چیه واقعا اخه

سوال های مرتبط

مامان لنا 👶🏻❣️ مامان لنا 👶🏻❣️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین🌕 مامان ماهلین🌕 ۱ ماهگی
مامان حلما خانمم🩷💞 مامان حلما خانمم🩷💞 ۱ ماهگی