۳ پاسخ

من میخورم دوراول کم خوردم دیدم حساسیت نداشت کم کم بیشترخوردم

کم بخور حساسیت زاست

اگه بچه ات حساسیت نداره بخور

سوال های مرتبط

مامان کیسان مامان کیسان ۱۷ ماهگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱ سالگی
مامان دلبندم مامان دلبندم ۱ سالگی
مامان ئه وین مامان ئه وین ۱۰ ماهگی