۹ پاسخ

سلام گروه دارم روبیکا میاین

سفید بی بو اگه بو داشت عفونت داری باید بری دکتر

آره بابا

عاره نگران نباش

آره عزیزم منم داشتمو دارم

سلام عزیزم منم امشب یکم دیدم. ترشح شما برا تشکیل قلب نینی رفتی؟؟ کلا سونو رفتی؟

اره اگه به همراه سوزش و خارش نیست طبیعی هستش

اره عزیزم اگه همراه با بو و خارش شد اونوقت به دکترت حتما بگو مقداریش مال ترشح هورمون هاست

منم دارم
نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا روزهای ابتدایی تولد
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌ونهم بارداری