من هیچ دوماهگی رو نزدم ینی کلا نمیخواهیم بزنیم
من واکسن ۴ ماهگی رو زدم اصلا دخترم ندونست ن تب کرد نه چیزی فقط موقع امپول زدن شدید گریه کرد
باید بزنی عزیزم برا سلامت بچه ات مهمه
من دیروز زدم خدارو شکر به سختیه ۲ ماهگی نبود. باید زد کوتاهی نکن این واکسنا ۲ روز سختی دارن ولی از بیماری های خیلی مهمی پیشگیری میکنن
منم خیلی استرس کشیدم تحقیق کردم اخرم امروز رفتم زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.