خانوما واکسن ۴ ماهگی نزنیم چی میشه ؟

۵ پاسخ

من هیچ دوماهگی رو نزدم ینی کلا نمی‌خواهیم بزنیم

من واکسن ۴ ماهگی رو زدم اصلا دخترم ندونست ن تب کرد نه چیزی فقط موقع امپول زدن شدید گریه کرد

باید بزنی عزیزم برا سلامت بچه ات مهمه

من دیروز زدم خدارو شکر به سختیه ۲ ماهگی نبود. باید زد کوتاهی نکن این واکسنا ۲ روز سختی دارن ولی از بیماری های خیلی مهمی پیشگیری میکنن

منم خیلی استرس کشیدم تحقیق کردم اخرم امروز رفتم زدم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۵ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان توت فرنگی ها 🍓 مامان توت فرنگی ها 🍓 هفته بیستم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۲ ماهگی
مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی