باید بزنی من امروز بود وقتش بود دخترم تب داشت ترسیدم گفتم فردا ببرم
هیچی بچه سالم تری خواهی داشت .این واکسنا رو نزنید همشون مضرن و عامل بیماری ها منم تا دوماهگی نمیدونستم مضره زدم عزیزم به حرف این گهواره ای ها گوش نده اینا صرفن چون همه میزنن بچه بینوا رو میبرن واکسن میزنن و آگاهی ندارن
باید بزنی عزیزم..واکسن چهارماهگی تکرار واکسن دوماهگی هستش که بهتر تاثیر بزاره و اگر خدایی نکرده در آینده ویروسی اومد یا مریضی خیالت راحته که واکسنشو زده
دوزشو کامل نکنی واکسنا موثر نیست و بدنش ایمن نمیشه، بعدا ممکنه سرخک، دیفتری،کزاز،فلج اطفال، وبا، روتا ویروس، مننژیت... بگیره، خدای نکرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.