اگر واکسن ۴ ماهگی بچه رو نزنیم بده؟

۴ پاسخ

باید بزنی من امروز بود وقتش بود دخترم تب داشت ترسیدم گفتم فردا ببرم

هیچی بچه سالم تری خواهی داشت .این واکسنا رو نزنید همشون مضرن و عامل بیماری ها منم تا دوماهگی نمیدونستم مضره زدم عزیزم به حرف این گهواره ای ها گوش نده اینا صرفن چون همه میزنن بچه بینوا رو میبرن واکسن میزنن و آگاهی ندارن

باید بزنی عزیزم..واکسن چهارماهگی تکرار واکسن دوماهگی هستش که بهتر تاثیر بزاره و اگر خدایی نکرده در آینده ویروسی اومد یا مریضی خیالت راحته که واکسنشو زده

دوزشو کامل نکنی واکسنا موثر نیست و بدنش ایمن نمیشه، بعدا ممکنه سرخک، دیفتری،کزاز،فلج اطفال، وبا، روتا ویروس، مننژیت... بگیره، خدای نکرده

سوال های مرتبط