هیچی بچه سالم تری خواهی داشت .این واکسنا رو نزنید همشون مضرن و عامل بیماری ها منم تا دوماهگی نمیدونستم مضره زدم عزیزم به حرف این گهواره ای ها گوش نده اینا صرفن چون همه میزنن بچه بینوا رو میبرن واکسن میزنن و آگاهی ندارن
چرا نمیخوای بزنی؟
واکسن های دو ماهگی و چهار ماهگی و شش ماهگی باید همش زده بشه. هرکدوم رو نزنی تاثیر واکسن و ایمنی ایجاده شده خیلی کمتر میشه.
این واکسنا لازمه که زده میشه
بله ، واکسنی که بدو تولد و دو ماهگی زده شدن چند مرحله باید تکرار بشن تا اثر کنن ، اگر نزنی به درد نمیخوره و خدایی نکرده ممکنه بچه با یک تب کردن فلج اطفال بگیره
حتما واکسناشو به موقع بزن بخاطر درد و گریشون بیخیال واکسن نشو بعدا خدایی نکرده مریض بشه خودت دچار عذاب وجدان میشی برای سلامتی خودشونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.