اگر واکسن ۴ماهگی نزنیم اتفاق میفته

۶ پاسخ

هیچی بچه سالم تری خواهی داشت .این واکسنا رو نزنید همشون مضرن و عامل بیماری ها منم تا دوماهگی نمیدونستم مضره زدم عزیزم به حرف این گهواره ای ها گوش نده اینا صرفن چون همه میزنن بچه بینوا رو میبرن واکسن میزنن و آگاهی ندارن

چرا نمیخوای بزنی؟

واکسن های دو ماهگی و چهار ماهگی و شش ماهگی باید همش زده بشه. هرکدوم رو نزنی تاثیر واکسن و ایمنی ایجاده شده خیلی کمتر میشه.

این واکسنا لازمه که زده میشه

بله ، واکسنی که بدو تولد و دو ماهگی زده شدن چند مرحله باید تکرار بشن تا اثر کنن ، اگر نزنی به درد نمیخوره و خدایی نکرده ممکنه بچه با یک تب کردن فلج اطفال بگیره

حتما واکسناشو به موقع بزن بخاطر درد و گریشون بیخیال واکسن نشو بعدا خدایی نکرده مریض بشه خودت دچار عذاب وجدان میشی برای سلامتی خودشونه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۵ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۵ ماهگی
مامان آوینا🩷🐣 مامان آوینا🩷🐣 ۱۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان جوجه رضا🥹 مامان جوجه رضا🥹 ۷ ماهگی
مامان الی مامان الی ۷ ماهگی