۳ پاسخ

اگه وزنش خوبه رفلاکس نداره شیش ماه تمام چون فک و دهن بچه امادگی فذای جامدو زودتراز شیش ندارع مگه دکترش بگه

میگن بعدواکسن شش ماهگی

بعد ۶

سوال های مرتبط

مامان مامان ابرا خانم💖😻 مامان مامان ابرا خانم💖😻 ۷ ماهگی
مامان هامین 😍🫶🏻 مامان هامین 😍🫶🏻 ۶ ماهگی