۴ پاسخ

برو بیمارستانی که دکترت باهاش در ارتباطه چکاب

ب دکترت بگو حتما دارو میده کنترل بشه

انقباض کاذب داری احتمالاً. یه زنگ به پزشکت بزن

زنگ بزن ب متخصصت ازش سوال کن

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی