صدا و سیما رو زدن 😵

تصویر
۹ پاسخ

بر دشمن ایران ایرانی لعنت♥️♥️♥️🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

لعنت به اسرائیل لعنت به وطن فروش
ماشاالله به شیر زن ایرانی خانم امامی⁦♥️⁩⁦🇮🇷⁩

یا خدااااا دارم میمیرم خدایا توراخدا بس کنید ی کدوم کوتاه بیاید دیکه😭😭😭😭😭

حالا تینجا گفت بودن میزنن ولی بعضیا گفتن کی حرفشون رو باور میکن زر میزنن ک آخر هم زدن مطمئنم خبر هم داشت خود صدا و سیما

چقدر گریه کردم خدا نگذر ازشون😭😭

ماشالله خانوم امامی عاااالی بود

ای وای خدا چرا شب میشه اینکار میکنن قلبم داره میزنم بیرون از استرس زبونم لال شده .....بمیرم برای مردم بیگناهمون

چرا منهدم نمیکنن خب

😭صدا وسیما کدوم قسمت تهران راست میگن بیشتر هدفشون جنوب تهران یا فرقی نداره به همه جا حمله میکنن ؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۳ سالگی
مامان گیسو کمند🌙 مامان گیسو کمند🌙 ۳ سالگی
مامان آریانا💕🧚‍♀️ مامان آریانا💕🧚‍♀️ ۲ سالگی
مامان جوجوخوشگله مامان جوجوخوشگله ۳ سالگی