۷ پاسخ

پوشکشو باز کن

نه واکسنش رو نزدم چون مریضه پاشویه کردم با گلاب با سرکه ولی خوب نمیشه

۳۷ ونیم و ۳۸ هستش قطره پارازیت میدم شیاف هم گذاشتم پایین نمیاد یا خیلی موقتی کم میشه؟

اگه خیلی بالاست و نزدیک به ۴۰ حتما شیاف بزار

پیاز بزار کف پاش

سلام عزیزم با گلاب بشور کف پاهاشو

از واکسنه?

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان یونا🩵👶🏻 مامان یونا🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۸ ماهگی
مامان نی نی(علی🩵) مامان نی نی(علی🩵) ۱۵ ماهگی
مامان دعا🐥 مامان دعا🐥 ۷ ماهگی
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۱۱ ماهگی