خواهرا بچه م تب کرده چیکار

۷ پاسخ

برو پد تب بر بخر من اینجوری میکنم

عزیزم لباسشو کم کن تن شویه براش انجام بده گه خیلی تبش بالاست می‌تونی بهش پاراکید هم بدی. من شنیدم میگن اگه پیاز هم حلقه کنی کف پاش بزاری و جوراب پاش کنی تب رو پایین میاره

عزیزم یکم پارچه نم کن بزار زیر پاش
یا هم پاشویه کن

اول از هم ببین برا چی تب کرده. پاشوییه کن. قطره پاراکیده بده بهش. یه. دستمال برمطوب رو بشور.خب. بعد. تو آب ولرم. خیسش کن. آبش بگیر. بزارش. رو شکمش.

عامل تب باید مشخص بشه وگرنه با استامینوفن خب کنترل میشه،اما خود تب نشون دهنده یه اتفاق توی بدن هست اگر با استامینوفن ساکتش کنیم دلیل اصلی رو نمیفهمیم،پس بهترین کار به جای مشورت با ما ببری پهلو پزشکش

کم کن لباسش داخل حوراب پیاز حلقه کن بگذار و پاشویه

قطره استامینوفن بده پاشویه کن .تب خیلی خطرناکه مراقبت کن حتما

سوال های مرتبط

مامان مهراد🩵👶 مامان مهراد🩵👶 ۱ سالگی
مامان دلسا🧸 مامان دلسا🧸 ۱۳ ماهگی
مامان پناه جونی مامان پناه جونی ۷ ماهگی