۴ پاسخ

دمای محیط

طریقه خاصی نداره ولی من تو یخچال میزارم

یخچالی نیس همون بزار تو کابینت

مگه چجوری نگهداری میشه من دارم استفاده میکنم ولی تو کمد گذاشتمشون

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی