مامانا کیا آمپول هیدروکسی پروژسترون میزنن؟؟

تصویر
۱۶ پاسخ

به منم پرلوتون داده از این قویتره دوز۵۰۰ هست
خیلی درد داره و سوزش
اینو موقع تزریق باید بگی موادشو خیلی اروم اروم بزنن برات

مننن.

من هفته ای یکی میزدم

خوش اومدی به جمع سنگیا🤣🤣
من از ۲۰ هفته دارم میزنم 🥲

منم از۱۹هفتگی میزنم ۵۰۰هرسه روزدرمیون میزنم

تا ۳۳ هفته زدم

به منم‌ چهارتا داده هفتگی یکی بزنم

منم هفته ای یبار میزنم

من هفته یبار میزنم

من میزنم هفته یکی

منم هرهفته

من هفته ای یکبار امپول پورلوتون میزنم همونه؟

من هفته ای یه بار میزنم

من هفته ایی دوبار میزنم

وای من هفته ایی یکی میزدم خیلی غلیظ و دردناکه🥴😩دیه باسنم جای خالی نداشت

من ی بار زدم

سوال های مرتبط

مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی