پسرفت ۱۸ ماهگی چیه میشه برام توضیح بدین؟؟

۳ پاسخ

یعنی جی پسرفت کنه ؟

بد غذایی بد اشتهایی بی خوابی تب و تند خو..

ینی ممکنه اصلا لب به غذا نزنن،خوابشون بهم بخوره،لج کنن،اخلاقشون عوض شه

سوال های مرتبط

مامان متین🩵 مامان متین🩵 ۲ سالگی
مامان 🏞️🏞️🏞️ مامان 🏞️🏞️🏞️ ۱ سالگی
مامان فلفل خانوم🌶 مامان فلفل خانوم🌶 ۲ سالگی