خانوما تو چند هفته میشه ضربان قلب شنید؟؟؟؟

۹ پاسخ

۸ هفته

من هشت هفته رفتم شنیدم

سونو واژینال خطر ناکه بنا به تجربه

۸ هفته

۱۰ هفته شنیدم

من ۶ هفته و ۲ روز با سونوی واژینال شندیم
ولی ۸ هفته بری بهتره

بعضی ها ۶هفته هم تشکیل شده عجله نکن استرس نداشته باش تغذیه خوب ۸هفته تشکیل میشه اصلا نگرانی و استرس نداشته باشی توکلت بخدا

من طبق سیکل پریود ۸ هفته و ۳ روز رفتم شنیدم، ولی طبق سونو ۷ هفته و ۴ روز بودم، چون ممکنه سن جنین کمتر از سیکل پریود باشه دیرتر بری بهتره، استرس نمیگیری

پایان ۸,هفته

سوال های مرتبط

مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تو دلیم🩷🎀 مامان تو دلیم🩷🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری